Dont worry, keep smiling, they keep hating, you keep smiling...

Jag har tidigare, och än idag, hört att folk talar bakom min rygg om hur mycket jag "fjäskar" eller "leker" att jag är snäll gentemot folk.. Det ligger inte till så. Så här tänker jag: ingen är värd mina tårar, ingen är värd min vrede, ingen är värd ett uns av tanke av mig som inte förtjänar det, ingen är värd att jag ska bli dömd i livet efter detta för något så simpelt som en vacker gesture eller en komplimang eller sådant som jag inte yttrade. Ingen, absolut ingen är värd det. Med all respekt till min familj, mina vänner, mina kollegor, mina klasskamrater, mina grannar... men från djupet av mitt hjärta, jag har lärt mig att alla tar dig för givet någon gång i livet- ju snabbare man inser det och accepterar det, desto bättre kommer du må och desto mer leenden kommer du sprida.
.
.
.
"haters keep hating", jag kör inte den stilen- jag säger "haters keep talking, you keep smiling". I slutändan är Du vinnaren, och Allah shahed x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0