Profeten Mohammed SAW och median..

Personligen har jag inte sett videklippet där jag har hört att vissa egyptiska kristna hade gjort för att spela ut vår Profet som någon dålig person, pedofil och liknande astaghfurallah.. Jag har ingen intresse i det heller, det berör mig ohja. Men till vilken nytta ska jag se den? Ska jag fälla tårar? Jag vet att det finns 100000 fler liknande sådana på nätet, och ännu mer människor som står vid dess sida.. Vi muslimer, är mathlomeen. Vi har alltid varit det, och vi kommer alltid att vara det.. . Hellre vara el mathlomeen, än el thalomeen. Ya Allah x

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag såg videot - ett klipp - och det knäckte mig. Bokstavligt.. Men rykterna som sprids är inte sanna.. Först sades det att skådespelarna är Palestinier, sedan Egyptier.. Men de är Amerikaner (big surprise..) och de framställer profeten som en människa som är värre än el koffar - astaghfirullah.. XX

Svar: What to do sister? Känner mig oerhört frestad till att se den, men walla jag vet att det kommer endast knäcka mig. Khalliha 3 Allah.. :( x
Laleh

2012-09-19 @ 22:13:53
URL: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0