här & nu

Sjukt länge sen något skrevs här.. har nog ingen direkt ursäkt för det må jag säga. Har försökt hålla mig själv intakt, med studenten nu i somras, högskolan nu, ramadan som kom, muharram som kommer. Livet går vidare.. sjukt hur snabbt tiden går, Allah yefrojha 3alena...
.
Jag har nog aldrig varit så döds medveten som jag är nu. Citatet "Inget i livet är säkert; endast döden är" är vad jag repeterande gånger säger mig själv.. när man följer ett sådant livsfilosofi, uppskattar man mycket i livet, men aldrig för mycket än vad som krävs. för det är bara så, det är bara en del av livet. big deal. det kommer, det kommer att gå.. det kommer att gå förlorat.. packa din resväska väl med handlingar du gjort, tal du yttrat. Ingen gör dig nytta i detta livet, endast du själv.
Må Gud välsigna alla muslimer, runtom i världen x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0