Shoutout?

Ja okej okej okejjjjj.. min blogg är ju inte personlig till den nivån men once in a while skadar det aldrig att dela med sig. Systrar och bröder, låt mig presentera en underbar varelse, en underbar skapelse av Gud vid namnet Zeynab aka Z! Denna tösabitan är min brors fästmö och min fru (ifall detta tyder på incest så är jag skyldig!)
..
Kärlek till henne för att hon förstår livet, förstår mig och främst kärlek till henne för att jag värderar henne som individ, människa, ung kvinna, muslim och som min familj. Z kan systrarna hitta på instagra, tralaalaalaaa.
..
Z, du är unik du. stick mee daaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj x

Kommentarer
Postat av: Laila

Och vad är vi, tizich? -.-

Svar: Lich säg nt så! Jag visste att nån av er skulle skriva d hahahaha. haye amo zeynab snea ut mig leno jag nt skrev något om någon på min blogg. Ni vet ni är i mitt hjärta om inte hela mitt hjärta, det är ni alla<3
Laleh

2012-11-27 @ 20:50:40
URL: http://thetruthaboutlife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0