Shame on us!

Salam syskon!
Jag är en väldigt harmonisk människa.. jag är lugn, orkar inte bli frustrerad i onödan.. det är jag det.. men när jag kommer in i tankar som kretsar kring religion och hur folk som påstår att de är religiösa smutskastar det, blir jag rent ut vansinnig. Jag menar, varför säger du stolt att du tillhör si och så religion men ditt beteende, ditt agerande och hela du är helt det motsatta från vad du är förväntad att göra?!
Jag ber er, utav hela mitt hjärta; om er religion säger X, dont twist it genom att säga Y istället.. Vissa saker kan motargumenteras, andra punkter är till för att testa DIG som person och om du nu tillämpar dessa "regler" i ditt liv.. För detta är nämligen det svåra, att tillämpa dessa krav och hålla sig till de.. Och om du inte gör det, for the love of God, bara säg att du är inte troende.. Du drar skam över hela din religion, no matter what religion.
and btw, EID MABROOK! Må Allah välsigna er alla mina kära muntadhirin xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0