BOOKNERDTIME!

Mhmmm.. läser ett par böcker nu faktiskt.
<3
Jag är med i en välorganiserad bokklubb som består av muslimska unga damer (finns för pågarna också, fråga så kan jag leda er till någon som kan hjälpa er!) och just nu läser vi "Den dolda skatten" som handlar om Imam Sadiq (AS) och hans berättelse som inkluderar en indier. Indiern är ateist och ställer alla möjliga frågor till Imamen (AS).. Deffintiivt värt och läsa.. finns och läsa live (via nätet då) på www.dvv.se .. checka!
<3
Samtiiiidiiiigt.. har jag tänkt hit och dit, upp och ner och bestämde mig för att ta tag IGEN i en klassiker, "Wuthering Heights" som är skriven av Emily Brontë... Denna är en klassiker på allra högsta grad!!! finns tillgäng på svenska också; "Svindlande höjder". Har läst den numerous of times before och kände för att läsa om denna.
<3
En malmö fantasy bok rekommenderad är "Udda verklighet" skriven av vår egna malmöit Nene Ormes. Tycker att det är sjukt att hon nu känner praktiskt taget igen mig. Häromdan i Espresso House, tror ni inte att hon kommer in där och hälsar på mig och frågar hur livet går.... Oh Lord! Ps, jag är helt nördig, men, hon signerade hennes bok som jag köpte.... finns i bokhyllan.... lyser.... jag är habbi! (happy!)
<3
Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0