BOOKNERDTIME!

Salam, salam!
Jag är som kanske inte många vet en typisk science fiction nörd... på den nivån att jag kan sitta och kolla på sagan om ringen trilogin från 7 på kvällen till 4 på morgonen! I never ever get sick of it. Så just nu läser jag om igen, Saga om ringen. Älskar det. No comments...
Och som alla muslimer och andra allmänbildade människor vet så är det ju ramadan nu.. halvvägs inne i månaden. subhan allah we alhamdulillah så lätt d har gått! Så obviously fokuserar jag på Quraan läsandet. Det går bra alhamdulillah dock smått segt.. Försöker läsa på sohor, innan och efter. Försöker läsa innan fotor och efter. Alhamdulillah! Hey, jag läser iallafall. Det är ju något ;)
Assalamu Aleikum xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0