Drömmarnas Land

Jag ville dela med mig av en upplevelse som hände mig för några dagar sen.
...Klockan var ca. 03.00 och min bror hade kommit in till mitt rum för att väcka mig. Det är dags för sohor då man passar på och äter och ber innan solen går upp..
Jag sover alltid med öronproppar. detta beror på en unik varelse jag delar rum med. Så normalt, vet jag inte vad som sker runtom mig överhuvudtaget. Så min äldsta bror, står vid dörren och kallar på mig. om och om och om och om igen. Han bestämde sig för att komma fram till mig och väcka mig. Jag säger detta nu, jag VET jag KÄNDE att jag var inte DÄR. jag var i en dröm. jag faktiskt KÄNDE det.. och det är ingen sådan dröm man själv har gjort, utan en sådan dröm man bara slumpmässigt hamnar i.
Så när min bror tar tag i mig, så kippar jag efter luft SÅ häftigt (läskigt också) att min bror snubblade bakåt samtidigt som jag kröp längre in till vägen. Reflexer. Jag blev inte rädd. Jag blev inte chockad.
Med andra ord, jag kände att jag drogs ut ur en dröm.. och det kändes som att man korsade dimensioner eller något liknande. Subhan Allah! Subhan Allah! Vad är drömmarnas land för något? Subhan Allah! xx

Kommentarer
Postat av: Ala

Salam syster!

Hoppas allt bra med dej. Jag försökte skicka ett email, men det går inte. Nytt email?

Kram

2010-10-08 @ 15:33:10
URL: http://www.regndroppe.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0