El Muntadhirin

Al salam aleikum mina bröder och systrar.
Jag bestämde mig för att börja med min egen blogg, för jag känner att jag har mycket och säga. Mycket bra och säga till omvärlden.
Denna blogg är inte endast för muslimer och muslimer endast. Nej. Jag respekterar alla religioner. För jag tror att vi alla har en och samma kärna. Det är de olika vägarna som skiljer oss åt. Vi kan sitta och diskutera och tom. bråka över vem som har rätt och vem som har fel. Alla har sina åsikter. Alla har sina egna tankesätt. Vi låter det vara så. Jag önskar inte att få fram hat. Hat är det värsta jag vet. Att jag ser på youtube och facebook (bland annat) hatgrupper mot islam får mig och bli äcklad. Att veta att människan har kommit till DENNA punkt där han eller hon önskar att främja hat, istället för att undvika det. Atsaghfurallah. Jag blir sårad, ja. Det säger jag er. Men samtidigt, jag har tålamod. Tålamod för allt. Tålamod ifall någon kränker mig, tålamod ifall någon behandlar. Men jag har också tålamod; det för att jag är en av de som är El Muntahdirin. De Väntande. Vi väntar på den siste Imamen, Imam Mehdi (SAW), som ska inshallah komma fram någon dag. Den dagen som endast Allah (SWT) har vetskapen om.
Jag hoppas att jag skriver ofta här. Och jag hoppas att mina läsare inte känner sig kränkta eller utsatta för hot. Det är som sagt det sista jag vill göra..
Jag respekterar alla religioner, för vi har en och samma kärna mina vänner xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0