Tacksamhet.. Hur?

Subhan Allah, subhan allah, subhan allah, subhan allah, subhan allah, subhan allah, subhan allah.
Allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar, allah akbar.
Astagfurallah, astagfurallah, astagfurallah, astagfurallah, astagfurallah, astagfurallah, astagfurallah.
Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.
Bönerna man repeterar när man känner för det. När man känner för att visa sin tacksamhet och lycka till Gud.
Jag personligen, har haft det lite svårt för mig när jag ska visa Gud min tacksamhet. Det känns, som att words is never enough.. har ni känt så? vad gör ni då? dela med er. dela med er så vi kan alla tillsammans be och visa vår tacksamhet. Det finns inget härligare, inget bättre. Alhamdulillah xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0