BOOKNERDTIME!

Har varit seg med böcker på sistonde. Men jag håller på och läsa 2 böcker just nu.
I min iPhone, Jane Austens egna Pride & Prejudice, som jag har iochförsig läst flera gången förr. Alltid härligt med att läsa om gamla böcker.
Och i min bokhylla, hittade jag djupt inne boken The Lucky One av Nicholas Sparks. Så mycket romans, hat och den här kämpar andan. den får dig och vilja campa.... läs boken så förstår ni nog vad jag menar.
Jag är öppen för förslag när det gäller böcker. Säg till vilka bra böcker ni har läst, dela med er. så kan jag också läsa de. tack tack tack xx

Kommentarer
Postat av: ala

Vad härligt med att läsa böcker, det saknar jag. Jag har börjat på att läsa änglar och demoner av Dan Brown, då jag har sett filmen. Jag rekommenderar verkligen Jane Austen av Charlotte Bronte, om du gillar old school böcker med en touch av romans :P jag älskar den boken. Kram!

2010-07-21 @ 23:43:20
URL: http://www.regndroppe.me
Postat av: Laleh

oh GUUUD vad jag älskar dan browns böcker. jag köpte hans bok från dubai, den angels and demons (på engelska dock, SÅ nördig är jag ja!) och jag blev helt kär i boken! Ta och läs hans nyaste, The Lost Symbole, du blir inte alls besviken!!!!! ps, jag har läst charlotte brontës bok jane eyre, om det är den du tyder på. mörk romans. love it x

2010-07-22 @ 15:04:34
URL: http://muntadhirin.blogg.se/
Postat av: ala

haha ja jane eyre menade jag, jane austen är en annan duktig författare. the lost symbol ska jag försöka mej på senare i livet :P jag har precis läst en kurs om myter, riter och symboler, så dan browns böcker passar bra in =)

2010-07-23 @ 02:20:50
URL: http://www.regndroppe.me
Postat av: Laleh

Ohja syster ala! Du får inte missa den boken.. Symboler, mysterium, religion och allt möjligt. Dan brown är indeed en riktig duktig och fantasifull författare! Man njuter av hans böcker från allra början till slutet!! x

2010-07-23 @ 23:56:48
URL: http://muntadhirin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0